Uitslapen is niet altijd goed - Reisverslag uit Lons-le-Saunier, Frankrijk van M.G.C. Houdijk - WaarBenJij.nu Uitslapen is niet altijd goed - Reisverslag uit Lons-le-Saunier, Frankrijk van M.G.C. Houdijk - WaarBenJij.nu

Uitslapen is niet altijd goed

Door: Martin Houdijk

Blijf op de hoogte en volg M.G.C.

05 Juni 2018 | Frankrijk, Lons-le-Saunier

Gijs en Marcel zijn vandaag vroeg vertrokken, we hebben ze niet meer gezien s’morgens.
Gerard en ik hebben heerlijk uitgeslapen.
Ontbeten met andere twee gasten, het B&B had maar 3 kamers, het ontbijt was bij de eigenaren in huis.
Gas getankt en boodschappen voor de lunch gedaan bij grote Carrefour, lievelingsplek van Gerard.
Dus wij achter de mannen aan, totdat Gerard zei, zeg Mart heb jij je hoofdkussen wel meegenomen, z’n 60 km verder.

Was nog niet klaar

Dus weer terug naar het B&B, kussen weer verenigd met de eigenaar en op de parkeerplaats voor de B&B maar de lunch gebruikt.
De achtervolging maar ingezet, helaas we hebben de helden op de fiets niet meer ingehaald.
Ze waren zelfs eerder dan ons, ze hadden al een hotel geregeld en het bier stond koud toen we aankwamen.
Hotel zag er niet zo bijzonder uit maar het eten was goed, even als het ontbijt.
Er gingen nog meer zaken fout op deze dag, dus uitslapen is niet altijd goed.

• 06 Juni 2018 - 17:42

Ben:

Tja, Martin er zit niets anders op om, zoals in de jeugdkampen van Hercules, maar op de buik van Gerard te gaan liggen! Die foto van kanaal met sluisen was dat in de buurt van Corbigny?

Mannen, hoop dat jullie nog goed weer en leuke dagen krijgen. Grt, Ben